Jak Czarna kawa pomaga w odchudzaniu

Jestem pewien, uzyskują kształt byłby na szczycie listy potrzeba. Więc mówisz, że zapominają o kalorie, pracy, lub poszukiwania alternatywnego sposobu ??

Czy jesteś zadowolony ze swojej obecnej wagi? Dziś odchudzania stała się jedną z największych firm na świecie zdrowia. Wszędzie zwracamy, nie są to produkty gwarantujące, że mogą pomóc stracić ogromną ilość masy w krótkim czasie. Ale czy to możliwe, aby schudnąć, po prostu wybierając pewien rodzaj napoju?

Wielu z nas wypić filiżankę lub dwie kawy na codzień.Wielu z nas wypić filiżankę lub dwie kawy na codzień.

Dla miłośników kawy, coś nie do odparcia napoju o smaku, aromatu i funkcji jako pick-me-up. Badania kliniczne wskazują również, że zdrowa kawa może przynieść korzyści zarówno dla naszego ciała i mózgu.

Ale może rzeczywiście kawy promowania odchudzania? Ostatnie badania wydają się wskazywać, że picie umiarkowane ilości kawy (jedną lub dwie filiżanki dziennie) może pomóc rzucić funtów (lub kilogramy w wielu częściach świata). Czyni to poprzez zwiększenie metabolizmu.

Słyszeliśmy wiele o metabolizm, a to często obwiniany dla osób będących w stanie schudnąć. Ale co to właściwie jest? Aby lepiej zrozumieć rolę zdrowej kawy w utracie wagi, ważne jest, aby znać podstawy metabolizmu. Co ciekawe, słowo „metabolizm” oznacza po prostu „zmiana” w języku greckim.

Każdy szuka łatwej drodze do redukcji masy ciała może być zachęcany do próby jeden z wielu dodatków, które twierdzą, że płoną układu trawienia tłuszczów i windy. Widziałem wielu specjalistów zdrowotnych wymagających klientów mieć zastrzyk ciemnym espresso kilka okoliczności, pośród dnia. Regularne nie wszystko, co kolorowe mocowanie w nich jest kofeina.

Kofeina ma solidne rozgłos jako pomoc odchudzającej. W każdym razie, to co naprawdę kofeina zrobić, aby ramy i ma też wsparcie, dookoła skomponowane opinii wykazując kofeina być każdy rodzaj srebrny ślimak z tłuszczu?

Jak kawa pomaga w odchudzaniuJak kawa pomaga w odchudzaniu

Pomimo tego, że badanie o związku wśród kofeiny i masie nie jest kompletne, istnieje kilka hipotez na temat, jak kofeina może wpływać na masę, w tym: Kofeina chodzić jako środek moczopędny, co oznacza osobników przyjmujących duże dawki mogą rzucić nieco wagi poprzez nieszczęścia wody, która jest bardzo nietrwała i pozytywnie nie rodzaj redukcji wagi większość klientów są szukasz.

Tlący kalorii. Kofeina może ożywić termogenezę –

w jedną stronę organizm tworzy ciepło i witalność z przetwarzania pożywienia. Bądź co bądź, to prawdopodobnie nie wystarczy, by stworzyć ogromną redukcję masy ciała.

Pragnienie ukrycia. Kofeina może zmniejszyć swoją tęsknotę do jedzenia w krótkim czasie, a tak naprawdę sprawia, że ​​można gromadzić i tworzyć pragnienia w późniejszych fazach planu poprawy zdrowia. Bez rozwijają się różne ulepszenia do swojej rutyny odżywiania i stylu życia kofeiny prawdopodobnie nie będzie miał ogromny wpływ na masy. Oczywiście nie będzie tak silne jak w 30 minut pracy na zewnątrz.

Wykorzystaj ten podręcznik za działania kofeiny w pozycjach:Wykorzystaj ten podręcznik za działania kofeiny w pozycjach:

  • Jeden kubek chwili espresso: 100mg
  • Jeden kubek espresso kanału: 140 mg
  • Jeden kubek herbaty: 75mg
  • Jeden kontener cola: 40mg
  • Jedno opakowanie napoju kofeiną: 80mg
  • Jedna 50g pasek zwykły (matowa) Czekolada: około 50mg
  • Jedna 50g czekoladę spustowego: około 25mg

Kofeina występuje w wielu napojów, w tym espresso, herbaty, napojów zawierających kofeinę i cola; produkty zawierające kakao lub czekolady; aw asortyment rozwiązań i suplementów diety, w tym suplementy zeszły do ​​redukcji masy ciała.

Dodatkowo dużo kofeiny może spowodować niestabilność, napięcia, skoki w szczepie krążenia i szybkie

Wyśnione w kilka osób. Więc ograniczyć się do nie więcej niż niektóre espresso dziennie!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *